دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

بازگشایی سایت ثبت نام مسکن ملی برای مددجویان بهزیستی

  • کد خبر: ۱۳۱۲۴۴
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
  • ۱
بازگشایی سایت ثبت نام مسکن ملی برای مددجویان بهزیستی
سرپرست دبیرخانه ستاد مسکن و ازدواج سازمان بهزیستی کشور از بازگشایی سایت نهضت ملی مسکن برای ثبت‌نام جاماندگان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، نصیر حیدری  با اشاره به بازگشایی سایت نهضت ملی مسکن برای ثبت‌نام جاماندگان مسکن از بین جامعه هدف بهزیستی، اظهار کرد: برای مدتی سایت ثبت‌نام متقاضیان نهضت ملی مسکن بسته شده بود، اما مجددا سامانه در شهرهایی که هنوز دارای ظرفیت ثبت‌نام است باز شده تا متقاضیان به صورت الکترونیکی ثبت‌نام و مدارک و مستندات لازم را بارگذاری کنند.

وی با بیان اینکه از مهرماه سامانه برای شهرهایی که دارای ظرفیت برای ثبت‌نام است، باز شده و به محض تکمیل شدن ظرفیت در هر شهر بسته خواهد شد، خاطرنشان کرد: در شهرهایی که ظرفیت ثبت نام تکمیل شده باشد، امکان ثبت‌نام وجود ندارد.

سرپرست دبیرخانه ستاد مسکن و ازدواج سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: هر متقاضی باید در استان مربوطه خود ثبت‌نام کند، زیرا هر مددجو در استانی که دارای پرونده مددجویی است امکان دریافت کمک بلاعوض را دارد.

به گفته حیدری، براساس آخرین به روزرسانی تاکنون بالغ بر ۱۰۲ هزار خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که در گام بعدی وزارت راه و شهرسازی شرایط این خانواده‌ها را بررسی کرده و خانواده‌هایی که قبلا از طرح‌های قدیمی مسکن مهر یا تسهیلات ارزان قیمت مسکن برخوردار نشده باشند فرم (ج) سبز دریافت می‌کنند اما کسانی که قبلا از این تسهیلات استفاده یا کمک بلاعوض دریافت کرده‌اند فرم برای آنها قرمز خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
مشهد کی سایتش بازمیشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->